Re: Modem - dzwiek

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 17:54:38 MET

plitkin wrote:

> Modem wspolpracuje z karta dzwiekowa. Be zniej nie bedzie dzwieku!

Chyba jednak się mylisz: mam modem zewnętrzny Zoltrix - Rainbow i nawet
udało mi się go zmusić pod jednym programem i grą do wydwana dzwięku przez
niego ;-)
Wymagania:
1) Twój modem MUSI mieć VoiceProcesor oraz zainstalowany DRV do WAVE (może
być Spirit ;-) teraz tylko trzeba odznaczyć we właśniwościach "Multimedia" w
"Zaawansoane" opcje "Nie mapuj przez to urządzenie" ;-)
2) Twój program musi (niestety) wysyłać dane zrozumiałe przez modem ;-(
(Dla mojego Zoltrixa jest to WAVe;PCM:7200Hz;8bitów;Mono! - UWAGA:
standartowo Win obsługuje 6kHz lub 8kHz, czyli nie 7,2kHz ;-(((

--
Wsiskiego (jep) najlepsiego (jep) w Nowym Roku ;-)
|		 'Krzys' Pawleta		|