Re: Ktore ustawienie wybrac?

Autor: Bogusław Nowacki (master5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 21:55:26 MET

> Zalezy np. od zastosowania.
> Ja mam akurat K6-3 400_at_475 i uwazam ze tak jest
> szybszy niz 450, akurat przy tym procesorze, gdzie
> L2 jest taktowane z pelna szybkoscia lepiej dac wiecej mhz,
> choc nie jest to regula. 475 jest ciut wolniejsze za to np. od 448
> (4x112) w grach, i mniejszy ciut ;) od 450. ( w zasadzie pomiedzy
> 450 i 475 w grach nie ma duzej roznicy ).

Przeprowadzalem maly test na obu ustawieniach
Renderowanie tego samego obrazka w 3Dmax studio
475 MHz - 1 min 08 sek
450 MHz - 1 min 11 sek
Roznica prawie zadna
Nie napisalem wczesniej ze mam AMD K6 II 450
Bawilem sie dzisiaj w jego podkrecanie ( stad ten post).
I nie moge uzyskac wiecej niz 475
Na 500 MHz sie wiesza - probowalem zwiekszac napiecie ale niewiele pomagalo
Moze ktos ma jakis pomysl, bo chyba z 450-tki mozna wyciagnac cos wiecej
niz 475

Bogusław Nowacki
master5_at_poczta.onet.pl
http://www.republika.pl/master5