Re: Zgodność chipsetów VIA z Linux'em

Autor: Tesla (linbukaj_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 19:15:01 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> Masz złe wrażenie :) Linuxy bez problemu chodzą na MVP3. Na przykład
> znajomy bez problemów używa Slackware na MVP3 z K6-2 300. Podejrzewam,
> że jeśli jest jakiś problem, to leży on w sprzęcie lub w ustawieniach
> BIOSu...
A jednak są problemy. BIOS mam chyba OK to znaczy orginalny - nie robiłem.
Może coś jest nie tak z płytą. Pod WinZgroze chodzi. A pod RH7.0 też chodzi.
Wtedy coś mi się pokręciło. Szukałem na stronie Mandrake w Support tego typu
problemu ale nic nie było napisane. Na stronie VIA, FIC o linux'ie ani
słowa.

Proszę o pomoc

Tesla