Re: Klopot z polączeniem!

Autor: YaQ0b (yaqob_at_leszno.ath.cx)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 17:03:47 MET

> Od jakiegos czsu mam stale lacze i wszystko chodzi dobrze poza polaczeniami z FTP.

Jakie lacze? Jesli to siec lokalna z maskarada i serwerem linuxowym to admin najprawdopodobniej
zapomnial o module ip_masq_ftp.

> Raz na jakies 20 prob sie polaczy i to po dlugim czasie, jak chce
> sciagnac jakis plik to wczytuje jego wlasciwosci przez kilka minut i
> wyswitla blad. Ludzie pomozcie, nie wiem czy nie mam zablokowanego portu 21,
> czy ktos z was zna programik FTP uzywajacy innego portu niz 21??

Nie da rady. To nie twoj program decyduje o uzywanym porcie ale serwer. Standardowym
portem dla FTP jest wlasnie 21, dlatego jest on najczesciej uzywany, sa oczywiscie
ftpy na innych portach, lecz to administrator serwera o tym decyduje. Program
moze jedynie przystosowac sie do tych ustawien i uzyc innego portu w razie potrzeby.

--
# Pozdrawiam #
# Jakub "YaQ0b" Krajewski #