Re: Jaki sprzet ?

Autor: Hammer (info2sys_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 16:08:50 MET

> No i stalo sie ... jestem zmuszony zakupic nowy sprzet (stary poszedl z
dyme
> m)
> Jaka plyte (pod C333) i grafike mi polecacie ?
>
> pozdrawiam
> woj2nio

powiem to tak, procesor masz nedzny... z tegoz wzgledu ze czego bys nie
kupil to bedzie ci skakac, nawet jak bedziesz podkrecal, to sie mija z
celem, na niektorych celkach 466 sie haczy... to naprawde nie ma sensu.
Sprzedaj procesor i doloz sobie na cos ciekawszego.
Sadze ze Katmai juz nie znajdziesz, to powinienes kupic sobie przynajmniej z
733 Coppermine na plycie ABITa na chipsecie BX , bo jesli kupisz na VIA to
zaraz bedziesz zadawal pytania dlaczego cos ci sie wiesza.
Przy takim procku i takiej plycie polecam dowolna karte graficzna, abys
uzyskal dobre wyniki dobra bedzie Creative GE Force2 MX DDR, albo jak masz
wiecej kasy to zasadz Geforce2 GTS i naprawde moze ten rok z taka
konfiguracja przezyjesz, oczywiscie zakladam ze masz min. 128 ramu.

Pozdrawiam

--
Tomasz Dobrowolski
info2sys_at_poczta.onet.pl