Dziwne zachowanie USB na Asusie..

Autor: Serek (seweryn_at_polbox.com)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 15:46:24 MET

Witam.
Sluchajcie mam problem z portem USB na plycie Asus P5A-B. Uzywam skanera
Mustek 1200 CU na USB i wszystko jest OK. Problem pojawia sie gdy probuje
zainstalowac nowo nabytego joya Logitech Wingman Force 3D (USB).Zarowno w
sklepie jak u znajomych pracowal on dobrze . Natomiast u mnie po wetknieciu
wtyczki w gniazdo nie ma zadnej reakcji ze strony komputera. Napiecie z
osobnego zasilacza do joya dochodzi a obydwa porty USB sa sprawne. (tzn
skaner dziala w obu) Moj system to WinME. Jesli cos mozecie mi doradzic to
prosze piszcie bo jestem w kropce ; wydalem trzy stowy i jedyne do czego
nadaje sie w tej chwili ten joy to do ogladania...
Dzieki