Re: Divx i Intel i810

Autor: Lukasz Szotek (szotman_at_wp.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 15:56:22 MET

Użytkownik MaD <mad_at_toya.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92lmtp$rr2$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...
> Co sprawia ze na komputerze
> z chipsetem i810 ( zintegrowana grafika i muzyka )
> oraz procesorze Penitum III 600 divxy strasznie sie tna.
> W malym okienku jest jeszcze ok, ale na pelnym ekranie
> tragedia.
> Czy wina lezy po stronie karty graficznej ?
> Spotkal sie ktos z takim przypadkiem ?
>
> MaD

Mam i810 i celerona 500 i DivX chodza mi calkowicie poprawnie. Tak wiec
sadze, ze karta nie jest tu winna. Sprobuj zmniejszyc licze kolorow do
16-bit. U mnie na 24-bit DivX tez sie tna. Sprobuj jeszcze we wlasciwosciach
DivX zmniejszyc CPU quality na 0. Sprawdz jaka masz wersje div'a. Ja mam
3.11 alpha, jak chcesz to podrzuce Ci go na priva.

--
Pozdrawiam,
Lukasz Szotek                    szotman_at_wp.pl