Re: Co sadzicie o drukarkach OKI?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 13:54:44 MET

Qmpel ma laserowa OKI (zdaje sie ze to model 6w) - wg mnie jest idealna!!!
(czytaj bardzo oszczedna, dobrze drukujaca). Toner - 90 zl. Wystarcza na
BAAAAAAAAARDZO DLUGO!!! (po tym jak u niego W ROBOCIE zaswiecil sie
komunikat ze brakuje toneru minelo ok. 5 m-cy. Codziennie on drukuje
kilkanascie roznych listow. Ja przyszeedlem i 2 razy wydrukowalem prace
magisterska (85 stron), a pozniej jeszcze 2 razy (bo znalazlem bledy), po
czym on wydrukowal swoja (2 razy -120 stron x 2). I Jeszcze mozna drukowac.