Re: Bios jak usunąćhasła

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 13:34:54 MET

From: "JoteR" <J.Rylski_at_pf.com.pl>

> Jakie? I na czym się je uruchamia? Chyba nie na takim zablokowanym
laptopie,
> bo niby jak? A jeśli na innym PC, to co jest efektem działania takiego
> programu i jak ten efekt zastosować na tym laptopie?
>
> JoteR

takim programem zdejmiesz tylko haslo na bios
jesli masz zablokowanego calego kompa to dupa
tzn wyswietla sie prosba o haslo podczas ladowania
to niestey ale musisz zresetowac ustawienia biosu
zworka na plycie niesty nie wiem jak to dokladnie zrobic
na laptopie zobacz w instrukcji od plyty glownej
jesli masz a jak nie to wpadnij do jakiegos serwisu oni powinni to zrobic
jesli nie wiesz sam jak to zrobic

powodzenia

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet