Re: zablokowany duron i tb

Autor: Timo (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 00:29:06 MET

http://www.benchmark.ceti.pl/artykuly/recenzje/ranking_socketA/socketA-3.htm

> pozdro
> ------------
> JeRRy

dzieki za odp.
mam durona 750 , wyglada jak ten na prawym zdjeciu, czyli teoretycznie nie
zablokowany (jesli w ogole takie sa jak ten po lewej), a cos nie bardzo chce
sie krecic, wrecz odwrotnie... zamalowalem mostki na L1 i na stale zmienila
sie czest na 700 (a oryginalnie 750!!) i nie reagowal na zmiany mnoznika w
biosie (abit kt7)...
co jest gane? lewy proc, plyta czy moze... olowek?

pozdr.