Re: Phantom i P 75 MHz

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 22:43:54 MET

WinOSR2?

> Mialem P150 (wiadomo bez MMX) i chodzil. Mimo, iz napisano w instrukcji
jw.
> Z modemami Zoltrixa bywalo roznie. Niektore chodzily z MMX, niektore nie.
> Na pewno lepsze modemy Zoltrixa (Cobra i Spirit) wymagaly MMX, ale Phanton
> niekoniecznie.

Co ty za głupoty opowiadasz!!!???
Porzyczyłem kumplowi Spirita i chodzi w komputerze P100 bez większyh
problemów (no czasami zdarzy się, że zerwie połączenie). A Phantom u niego
ograniczył się tylko do nawiązania połączenia, a dalej to już pracować nie
chciał.
Phantom jest dobry, jak mało się korzysta z internetu i ma się mocny
komputer (te 400 MHz to rozsądna wartość).

--
Pozdrawiam
Romek