voodoo 2 a i810

Autor: Lukasz Szotek (szotman_at_wp.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 23:21:03 MET

Witam wszystkich
Mam pewien problem a mianowicie mam plyte glowna DFI CW 35 na chipsecie i810
z zintegrowana karta graficzna. Niestety jak latwo sie domyslec jej osiagi
pozostawiaja wiele do zyczenia. Postanowilem wiec kupic akcelerator ale moja
plyta nie posiada slotu AGP. Udalo mi sie znalezc akcelerator voodoo 2 na
PCI z 12 mb pamieci. I tutaj moje pytanie:
Czy osiagi tej karty beda lepsze (jesli tak to w jakim stopniu) od karty
zintegrowanej na mojej plycie, ktora jest badz co badz AGP, lecz nie posiada
wlasnej pamieci i korzysta z pamieci operacyjnej - dynamicznie od 1 do 8 mb
Moj komp to celeron (niestety) 500 podkrecony do 566 i 128 mb ramu.

--
Pozdrawiam,
Lukasz Szotek                    szotman_at_wp.pl