partycje - help

Autor: Katarzyna Chrobot (katec_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 22:52:07 MET

Czesc

Mam problem z podzieleniem dysku na partycje. Dysk ma 14 giga. Obecnie
mam jedna partycje FAT32. Probowalam najpierw zmienic rozmiar obecnej
partycji za pomoca partition magic 4. Wystepowal blad not enough memory,
wiec zrobilam dyskietke sytemowa, aby urochamial sie czysty dos.
Niestety to nie pomogla, nadal pokazywal sie ten sam blad. Probowalam to
rowniez robic za pomoca pm5, to rowniez nie pomoglo. Tu porsze o pomoc w
czym jest problem, a moze czym innym moglabym to zrobic, musi byc to
jednak program, ktory nie usunie mi zawartosci dysku. Z gory dziekuje za
pomoc.

pozdrawiam
kaska