Re: Odp: Dźwięk na AOpen AK33 (VIA KT133)

Autor: kAPi (kapi_at_net.e.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 11:43:47 MET

PiKo wrote:

> Niestety, jak większość zintegrowanych dźwiękówek czasami wyraźnie przerywa
> gdy procek jest czymś zajęty :-((
> Jeżeli chodzi o inne parametry to w tym przedziale cenowym AOpen jest
> rzeczywiście najlepszym wyborem. Jeżeli jednak chcesz mieć pewność i
> stabilność za niewiele (w porównaniu do ceny całego kompa) większą cenę
> zajrzyj na stronę http://www1.amd.com/athlon/mbl/index/1,1503,,00.html i
> wybierz coś z tam rekomendowanych przez AMD.

dzięki za rade...
przejrzałem tą strone i w oko wpadła mi płyta GigaByte GA-7ZM
(http://www.gigabyte.com.tw/products/7zx.htm)

ma jeden slot ISA więc problem modemu rozwiązany...

natomiast co do dźwięku to ma wbudowane "Creative CT5880 PCI" co powinno
gwarantować niezależność od CPU, tak mi się przynajmniej wydaje po
przeczytaniu testu na:
(http://www.tomshardware.com/mainboard/00q3/000919/kt133-16.html)

co o sądzicie o tej płycie? może jakiś komentarz grópowiczy będących w
posiadaniu w/w sprzętu? ;-)

--
"Nigdy nie jest tak źle                \~~~/  ' .
 by nie mogło być gorzej"               \_/  \~~~/
                                         |    \_/
 kAPi_at_net.e.pl                         __|__   |
 ICQ#:11264475                       jgs     __|__