Karta TV

Autor: V (vpp_at_poczta.fm)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 19:42:50 MET

Przymierzam sie do kupienia karty TV
i prosze Was o opinie o kilku modelach

-Avermedia TV Phone 98 VCR

-PixelView Play TV Pro P+ w/FM

-FlyVideo2000S

Interesuje mnie karta oczywiscie z radiem
(co do ostatniej wymienionej nie jestem pewien
czy takowy wogule posiada).Bylbym wdzieczny
za wszystkie uwagi, chodzi mi o jak najlepszy
obraz /tuner TV/ i radio /tuner FM/ (jak wszystkim :))
Cena do 450zl.Prosilbym rowniez o informacje
na jakich ukladach zbudowane sa wymienione
karty. Moze jakies propozycje innych kart.
Na jakich stronach znajde testy kart TV?

Za wszystkie informacje z gory dziekuje

PS: sory ze poraz n-ty zawraca Wam glowe tym samym
tematem :))

V (vpp_at_poczta.fm)