Re: Jak by tu sobie wyciszyc twardziela...

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 14:16:58 MET

From: "zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl>

> Hmmm.... A co powiecie na to:
> Kupić taką gąbkę, jaką się kolumny wykłada. Wiecie, taka specjalnie
> profilowana, aby drgania tłumiła i dźwięki w ogóle. No i zmajstrować
> jakąś skrzyneczkę, np. o wymiarach 5.25'', ale podwójnej wysokości,
> wyłożyć taką gąbką i wsadzić tam twardziela. Wytłumiłoby to dysk?
> Kwestię ciepła pomijam, bo mój dysk (Quantum) praktycznie wcale się
> nie grzeje. No, tak ciut, ciut.
> Pytam was o zdanie, bo taka gąbka trochę kosztuje i chciałbym
> wiedzieć, czy jest sens tak sobie eksperymentować...
>
> --

ja wyciszylem twardziela w troche inny sposob pewnie tez mniej skuteczny
a mianowicie mieczy twardy dysk a szyne do ktorej przykrecamy go
wlozylem gabke po plycie glownej
a jesli chodzi o Twoj sposob to chyba bedzie o wiele skuteczniejszy
ale nic nie gwarantuje

powodzenia

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet