Re: Via 4in1 i problem z hdd...

Autor: MRP (XXromkust_at_poznan.tpsa.plXX)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 12:45:11 MET

> UDMA 2 to UDMA33. Zainstaluj sam sterownik Bus Master IDE VIA, nie 4 in 1.
> Jeśli instalujemy wszystko pojedynczo, nie 4 w jednym (są do ściągnięcia
ze
> strony VIA), to działa lepiej. Uruchom program SETDMA, powinien widzieć
> dyski i CDROMY.

Dzieki...

Juz sobie z tym poradzilem... tylko zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz...
Chodzi o programik DMATool... Na dole pisze aby _odznaczyc_
urzadzenie aby zalaczyc tryb DMA. Tak zrobilem...
Transfer podskoczyl do 2,5MB/s, ale jak odpale DMATool
to wypisuje on ze dysk aktualnie jest w trybie PIO...
O co chodzi??? Jak zaznacze to po restarcie pisze ze jest UDMA
ale transfer spada do 0,4MB/s...

Niech mi ktos to wyjasni? A moze nie warto opierac sie na
wynikach NU2001?

Bye & Thanx!

--
.oO MRP Oo.