Re: Ile energii pobiera komputer

Autor: + Paweł (xaulos_at_kki.net.xl.x=p)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 00:36:08 MET

Piotr wrote:

> Cześć!
>
> Czy ktoś może mi powiedzieć ile energii elektrycznej zużywa przeciętny
> komputer - chodzi mi o wyliczenie ile kosztuje mnie to miesięcznie.
>
> Piotrek

Zasilacz masz z reguły 200 W, czyli tyle co 2 żarówki setki. Myślę, że
możesz to przyjąć jako podstawę do Twoich obliczeń, chociaż może to być
też mniej (przy nieobciążającej konfiguracji), jak i więcej (zasilacz
DAJE 200 W, ale może zużywać więcej, żeby tyle przekazać dla komputera -
straty cieplne).