Re: Jak sprawdzic RAM

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 03:54:10 MET

> Sandra odczytuje to chyba z samej kosci pamieci - tzn. z info zapisanego
tam
> prze producenta... Raczej nic nie mierzy, bo rzeszta nie ma jak... to
chyba
> oczywiste...

Zgadzam sie. Tylko teraz zastanawia mnie dlaczego takie glupoty wypisuje
producent w swoich kosciach ? (jesli to mozna tak nazwac). Raczej powinno
byc tam maksimum, a nie to co sie wujkowi szefa podoba :)))

Jak czlowiek ma pare kosci do wyboru i program co wyciaga z nich info o ich
osiagach - przypadkiem moze nie wybrac tego co najlepsze, tylko to co
najlepiej wyglada "na papierze". Dziwny ten rynek....