Re: UWAGA (kolejny) OSZUST!!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 02:42:16 MET

Użytkownik "LeszekTG" <LeszekTG_at_Post.PL> napisał w wiadomości

> dopiero

> ciach
> czy moglbys podac zrodlo gdzie to przeczytales ?

Niestety nigdy mnie to nie interesowało... a informację podałem z praktyki: do
mnie mniej więcej dwa razy w tygodniu puka kurier, Stolica lub Servisco.
Zawsze mogłem przesyłkę sprawdzić przed jej odbiorem, zresztą inaczej nigdy
bym jej nie przyjął. Chyba nie ma znaczenia to, czy przesyłka jest na firmę
czy nie, bo czasami miałem przesyłki adresowane na nazwisko i też nie miałem
problemów.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki