Duron i uruchamianie

Autor: Darkice (darkice_at_poland.com)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 02:46:02 MET

Witam

Mam taki sprzet: Abit KT7+Duron 600_at_850+GF2 MX Prolink.
Zamalowalem mostki L1, proc poszedl nawet na 950 i wszystko bylo
pieknie do czasu restartu. Nie wiem czemu komp startuje co drugi raz
tzn. wlaczam i nic (jest napiecie, diody swieca, twardy cos zakreci ale
monitor sie nie wlancza i komp sie nie boot-uje), wylanczam i wlanczam
i wszystko chodzi jak nalezy, jak wylancze to od nowa ten caly cyrk.
Po przestawieniu na 600 startuje za kazdym razem, ale to nie jest wyjscie ;)
Prosze o pomoc, moze ktos sie juz z tym spotkal.

Darkice