Re: Pytania o ...?

Autor: Michał Młynarczyk (amiri_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 15:32:48 MET

Dnia Friday, December 29, 2000 WIBI napisał/a:

W> 1. Czy zauważyli¶cie że ostatnio pojawiło się na rynku mnóstwo "nowo¶ci"
W> które poza ewentualnym drenażem kieszeni i nerwami na stabilno¶ć
W> systemu
W> wła¶ciwie nic nie wnosz±?

 na przykład?

W> 2. Z info o P4 wynika że power'a dostanie w systemie tylko czę¶ć funkcji
W> M_Medialnych.
W> Dla przeciętnej stacji roboczej na przyszły rok jego zakup jest raczej
W> nieopłacalny.
W> W testach porónuj± PIII - 1 GHz i P4 - 1,4 GHz.
W> To ma być sztuczka na konkurencję czy motywacja do zakupu nowego
W> systemu operacyjnego (po jego wprowadzeniu na rynek)
W> ktory toto obsluży bardziej wydajnie?

 poczytaj najnowszy tekst na Tomshardware.
 Dla mnie bardzo ważna jest wydajność we FlasKu - tylko w nim
 wykorzystuję pełną wydajność procesora. Teraz na C533_at_800 wyciągam
 ~7fps, P4 oferuje dużo większą wydajność, ale to jest procek poza
 moim zasięgiem :(.

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +