Re: Działanie klawisza Ctrl

Autor: Adi Cherryson (grzesj25_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 09:24:24 MET

Użytkownik pioles <pioles_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92gb30$pko$1_at_news.tpi.pl...
> Proszę o pomoc.
> Od tygodnia nie działają klawisze Ctrl. Myślałem, że to wina
> klawiatury, ale żeby oba na raz nawaliły? To niemożliwe.
> Najprawdopodobniej musiałem niechcący coś zrobić i w ten sposób
> unieruchomiłem działanie tych klawiszy. Proszę o sugestie i rady jak
> przywrócić działanie Ctrl.
> pioles

Witam

A probowales na innym kompie sprawdzic czy dziala, jesli tez nie bedzie
dzialal to rozkrec klawiature (ostroznie zeby sie nie wysypaly klawisze ;-))
i ja przeczysc zobacz czy styki nie sa zabrudzone ...

Pozdrwawiam
Sneer'