Re: Problem z AMD K6 2 i Jego Podkreceniem ?

Autor: Ryszard Ka (rmkar_at_kki.net.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 08:15:38 MET

Uzytkownik "Mr.Slonio" <elefantos_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Czolem Grupowicze !!!!
>
> Moj sprzecior:
> Plyta Glowna: Shutlle HOT 591P ( Award BIOS, Chipset VIA Apollo MVP3 )
> Procek: AMD K6 2 300
> System: Windows ME
>
> Moj problem polega na tym, iz majac procek AMD K6 2 300 nie bardzo
> moge podkrecic go np. do 400, a mianowicie w instrukcji do mojej plyty
> glownej jest tak abym zblokowal dwoma jumper'ami ( 7 z 8 i 11 z 12 ) i
> nic kiedy odpalam system wszystko ladnie aczkolwek w pewnym momencie
> sie wiesza lub taki tekst "invalid drives" lub cos w tym stylu,
> [...]

Witam,
moje "osiagniecie" K2 300 @ 375 stabilnie (zwykly wiatrak) na plycie 569
przy szynie 75, wiecej pojdzie na 408 ale- nie ma mozliwosci podkrecania
mnoznikiem (max.5.5) podniesienie szyny na 83 wiesza mi karte ATI, dysk i
karty na ISA (w dowolnej kolejnosci) .Dodam, ze nie warto isc wyzej bo zysk
wydajnosci jest dla K2 naprawde mnimalny a podniesioenie szyny na 75
rzeczywscie zwieksza wydajnosc calego systemu bez szkód. Jesli chcesz cos
zyskac to wez K2 450 a najlepiej K3 400. Niestety K2 pomimo podkrecania nie
daja tak widocznych efektow jak "stare" intele (patrz np.
http://republika.pl/sieq/sandra.htm)

pozdr.
Ryszard