Re: Floppy disk fail (40) - co jest z moim FDD?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 01:42:45 MET

> mylisz sie chyba ty, jescze nigdy nie wpinalem tasmy inaczej niz sugerowane.
> pozatym na flopieA jest przeplot niesymetruyczny, wiec odwrotne wpiecie
> odpada, to nie hdd

To nie sa moje sugestie czy domysly. Znam to z _doswiadczenia_.
Nie dalej jak dwa miechy temu zlozylem sobie Durona na kt7.
Now plyta, nowe tasmy, nowe wrazenia. Szlag mnie trafial, bo
kompa pokleilem w godzine a stacji nie moglem dzwignac ze 3
godziny! Instalka szla ze starego HDD wiec stacja nie byla mi na
gwalt potrzebna. Mocowalem sie, kombinowalem (zbyt wielu wariantow
w koncu tu nie ma ;-)))), biegalem po inne tasmy do kolesi. NIC!
Zapytalem w koncu na necie i znalazl sie czlowiek, ktory mi to
zasugerowal. Scialem jezor, wsadzilem tasme tak _jak_nie_
powinno_sie_tego_robic (po to wlasnie chyba te kluczowanie jest)
i jak reka odcial. OVER.

Wierz lub nie - Twoja sprawa.
JeRRy