Re: SDI-opłaca się czy nie

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 00:07:25 MET

From: "Mawi" <mawi_at_poczta.onet.pl>

> autorskich
>
> Od kiedy sdi ma stale IP??? Stale to ono jest do pierwszego off line...
> Zarejestrowane IP w urzedzie??? Chory jestes???
>
> Mawi

numer IP do SDI przydziela polpak przynajmniej tak mi powiedziala
pewna mila pani w tpsie
kiedy przydzielaja to ja nie wiem czy zanim ktos zlozy zamowienie czy po
zlozeniu
i jest on jakos zalezny od regionu
podaja ci je kiedy odbierasz z hisa
a kolega napisal w przenosni zarejestrowanie w urzedzie praw autroskich
a chodzilo mu pewnie o to ze jak ktos ci da bana na ircu to dupa

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet