Dwa systemy i problemy

Autor: Zbigy (zbigy1_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 23:45:08 MET

Mam dysk 3Gb i na nim 2 partycje primary. Pierwsza 2.9 G z WinMe (FAT32),
druga 0.1 G ma z DOS 6.22 (FAT16). Zainstalowałem Bootmagica 6.0 ktory przy
starcie uaktywnia 1 lub druga partycje. Jak startuje z WinMe wszytsko jest
OK, gdy startuje z drugiej (DOS) - komp wyswietla informacje ze dysk nie
jest systemowy. Partycje 2 formatowalem klilka razy - bez wiekszych
problemow - fdisk pokazuje ze partycja jest aktywna. No i nie za bardzo wiem
o co moze chodzić.
Bede wdzieczny za pomoc. Mile tez widzane sa przmyslenia na temat instalacji
2 systemow na dysku.

Zbigy