problem z k.graficzna :(

Autor: suChY (suchy113_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 22:49:23 MET

Mam uszkodzona karte graficzna Guillemota GeForca. Problem tkwi chyba w
uszkodzonej pamieci SDRAM. Gdzie moga sie znajdowac jakies seriwsy
naprawiajace takie uklady ? Probowalem szukac jakis informacji u producenta,
ale niestety bezskutecznie. Bardzo mi zalezy na prawidlowym dzialaniu tej
karty(w koncu to geforce :)). Ile ewentualnie kosztowala by taka naprawa ?
Jezeli ktos z Was mial podobne problemy lub wie jak je rozwiazac to bardzo
prosze o odpowiedz.
Z gory dzieki za pomoc.

pozdrawiam