powolne wyswietlanie zawartosci folderu moje dokumenty

Autor: Rafal (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 19:08:47 MET

witam,
mam problem z wolnym wyswietlaniem zawartosci folderu Moje dokumenty otoz:
im bardziej zaglebiam sie w podfoldery katalogu Moje dokumenty tym wolniej
to idzie tzn zawartosc wyswietlana jest coraz wolniej co z czsem robi sie
bardzo denerwujace.
Po przejrzeniu kolejnych galezi nawet foldery znajdujace sie bezposrednio w
katalogu "Moje Dokumenty" zaczynaja wyswietlac sie b. wolno. Czyzby zbyt
duzo danych w jednym katalogu (w sumie 252 MB), zbyt rozbudowana struktura?
Ramu mam 128 MB, procek - cerelon466, dysk 6 GB (dwie partycje, wolne po 1,2
gb na kazdej)
win 98 se, office 97
?
Rafal