Drukarka - USB czy LPT

Autor: gpik (gpik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 13:47:51 MET

Cześć

mam drukarkę HP840, która posiada możliwość podłączenia za pomocą portu
USB lub LPT(równoległy).
W związku z tym mam pytanko: czy ktoś wie czy sie różnią te dwa sposoby
podłączenia ?
Nie chodzi mi informacje teoretyczne na temat tych portów ale o to który
jest szybszy, a może któryś z nich udostępnia jakieś
dodatkowe funkcje drukarki.
Obecnie używam USB ale zauważyłem że w konfiguracji sš jakieś funkcje
niedostępne (moduł do druku dwustronnego i jakieś wyświetlanie
potwierdzenia rodzaju papieru) ciekaw jestem czy są one dostępne na LPT.

Bardzo proszę o jakieś informacje na ten temat.

Piter