Re: TV OUT - buuuu

Autor: Mariusz K. (mk_at_dgu.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 12:15:34 MET

> cholera ! chce kupic karte z tv out i ma ona svhs a moj soniak (8 lat) ma
> tylko chinche do podlaczenia video :( TA przejsciowka to tylko kabelek czy
> jest tam elektronika ? Ile to kosztuje, czy ztrace jakosc ?

Nie wiem, ale chyba nie ma tam jakiejs szczegolnej elektroniki....

Jest to kabelek dl. 20 cm zakonczony z jednej SVHS ('ps/2') a z drugiej
cinch...

Podobno nawet mozna to dostac w sklepach rtv, ale bvywa nieczesto

(ja ogladalem film dvd przez taki kabelek, na wejscie video in cinch w moim
SONY KV25K5K i obraz byl idealny, takze mysle, ze "drastycznej" roznicy nie
ma miedzy svhs a video, pod warunkiem, ze sam syngal jest dobry)

Mariusz Korodaj
mk_at_dgu.pl