Re: Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS?????

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 04:20:29 MET

"Łukasz Ciszewski" wrote:

> Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS
> Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS
>
> Czy mgłby ktoś łopatologicznie wytłumaczyć o co chodzi i jak sie tego
> pozbyć?

Moje typy:
1) MSCDEX.EXE w AutoExec.Bat
2) Sterownik do CDka w Config.Sys
3) (Nie)odpowiednia (zbędna) opcja w MSDOS.SYS - ale zapomniałem jaka ;-(
4) (Nie)odpowiednia (zbędna/brakuje) opcja w SYSTEM.INI - szukaj np.
"32BitDiskAccess=FALSE"
5) Coś nakopane w rejestrach (Ale najpierw sprawdź poprzednie)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|