Re: Re: Ukruszony Duron!!!

Autor: kkicaj (kkicaj_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 01:34:42 MET

cze
sorka ale nie czytalem postu ktory chyba wysmiano ale skoro chodzi o
ukroszone durony to "mam do nich szczescie":P
tzn moj ukruszyl ale trudno powiedziec na jaka glebokosc ale gdzies pi razy
oko 0,5 milimetra i w sklepie powiedziano mi ze sobie moge bryloczek zrobic
wiec kupilem nowego przyjezdzam do domu i ten tez nie chodz to sie wkurzylem
spowrotem do sklepu i wymienili mi geforca podobno siadl a procek jak sie
potem w domu okazalo chodzil!!
bylem dlatego zdziwiony iz chyba nie ma zasady czy komus uszczerbil sie
wiecej czy mniej gdyz pokazywal mi gosciu dwa procki tez 600 ktore mialy
zaledwie malusienkie odprysniecie prawie nie widoczne i byly martwe!!!

mi sie laplo jednym slowem i nowego odalem stary uszczerbany chodzi choc
musze przyznac ze teraz nie da sie podkrecic jak przedtem byl 600_at_950 to
teraz jakby sie zablokowal i tylko napiecie da sie podniesc

pozdrowka
kkicaj

"Big piotr" <piotr_jamroz_at_inetia.pl> wrote in message
> Post miał sens.
> Pytanie było do kogoś kto zna dobrze strukturę procesora (jak daleko wgłąb
procka może dojść uszkodzenie).