Re: Czy MODE 4 = UDMA 66?

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 01:01:02 MET

"Daro" <daro_w_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Mozesz podac jakis przyklad(y) ? Nie jestem obcykany w te klocki, ale
jedyny
> naped CD z UDMA jaki widzialem to Asus.

No właśnie, już ten 36x był UDMA33. W moim komputerze tkwi coś, co
przedstawia się jako E-IDE CD-ROM 48X/AKU - też UDMA. W montowanym właśnie
"serwerze" w kuchni tkwi coś, co sprzedano mi 2 lata temu jako Toshibę
bodajże 32x (panel identyczny jak Toshiba SCSI, soft do Toshiby też na nim
chodzi - na innych nie chce) - BIOS wykrywa jako UDMA 2. Pół roku temu
składałem bratu komputer z jakimś Lite-On - też UDMA33. Za to mój Creative
Dxr3 6x tylko PIO MODE 4 :-(

JoteR