Re: Skazany na Rive 128ZX AGP?

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 00:40:22 MET

HA! Znam ten ból ;)))
Sam męczyłem się 2 dni zanim doszedłem jak ten problem rozwiązać, płytka
była również na via, tylko że troszkę nowsza - Pc Chips M807L pod Duronika.
Rozwiązanie jest proste:
wyłącz w biosie przydzielanie przerwania IRQ dla portu USB - jeżeli port nie
jest używany to najlepiej dodatkowo go wyłączcie dla porządku wyrzućcie
wszystkie sterowniki dla dodatkowych kart typu dzwiek itp., dotyczy to
rowniez grafiki, wylaczcie kompa, powyciagajcie wszystkie dodatkowe karty
pci i isa i wlaczcie ponownie w trybie awryjnym - tam dla pewnosci
sprawdzcie czy nie pozostaly jakies smieci w systemie - typu sterowniki do
zx-a, nastepnie normalne uruchomienie, install via packa, driverow do
grafiki, oraz pozostalych kart - starajcie sie zachowac ta wlasnie
kolejnosc.
Powinno pojsc. :)))

Pozdrowionka,

Bartus

Użytkownik Arek Piotrowski <arekpio_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:92do82$8pi$3_at_news.tpi.pl...