Re: == PILNE! Komputer wyje jak syrena!

Autor: Mahoya (mahoya_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 23:03:41 MET

Roobik napisał(a):

> zastanawiam się czy to jest to - płyta, procek, pamięć, grafika i cała
> reszta została przeniesiona ze starej obudowy. jedynym nowym elementem
> zestawu jest zasilacz.
> dodam że efekt nie pojawiał się w starej "konfiguracji"
>
> jak myślicie?

Witam!
Wygląda mi to na zasłaby zasilacz. Sprawdź jaki był w starej obudowie
(ile WAT), a jaki jest w nowej.
W ostateczności wykręć ten ze starej i wkręć do nowej (jeśli tam
chodził) i czekaj na efekty...
Jeśli to nie pomoże to faktycznie może to być procek, jeśli miałeś
szeroką obudowę, to w takich jest lepsza wentylacja, może w tej nowej
wiatrak od procesora jest zablisko zasilacza, przez co zamocno się
grzeje i wywala Ci alarmy....

P.S. napisz więcej o samej konfiguracji

Pozdr. Mahoya