Re: GeForce 2MX na AGPx1

Autor: Pawel G. (KRAKOW) (dopesson_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 22:11:10 MET

> Bez przesady, a dlaczego ma nie ruszyc.
> Mozliwe, ze bedzie mial minimalnie gorsza wydajnosc, ale podejrzewam ze
> niewiele

Witam!
    Różnie to jest z tymi GeForcami 2 MX. Ja mam płyte z AGP x2 i po
włożeniu GeForca 2 MX w windowsie wszytko działa, ale jak uruchamiam
jakąkolwiek gre, wykorzystująca 3D to się wiesza !!!! Tak samo przy
restarcie komputera nie zawsze monitor przechodzi w stan online, tylko
pozostaje w stanie "czuwania". Próbowaliśmy w sklepie kilka sztuk i to samo.
włożyliśmy Rive TNT2 Pro - to samo. Dopiero TNT2 (zwykła) ruszyła. To zalezy
od płyty! Jak widać mam jakąć cienką ........
Pozdrawiam;
Paweł.