Re: DEAD PCET- co zrobic gdy NIC nie staruje ?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 21:46:25 MET

>Wybacz laicyzm (no i nie mam pod reka teraz tego kompa) - gdzie jest
>wlacznik zailacza :) ?

Wylacznik taki moze znajdowac sie na zasilaczu (jezeli to typowy blaszak -
znaczy sie komputer PC) to bedzie to z tyłu obudowy. Napisalem, ze moze sie
tam znajdowac ale nie musi, nie wszystkie zasilacze cos takiego maja.

Acha - i tyle jeszcze, ze ani wiatraczek na zasilaczu
>nie 'startuje' (tzn moze jednak wlacznik badz zasilacz?). ZADNE diody sie
>nie odzywaja - unplugged happening!

Moze byc walniety przewod zasilajacy komputer, przewod od przycisku POWER,
sam przycisk POWER.
Jeszcze co mi przychodzi do glowy to ze moze byc spalony bezpiecznik w
zasilaczu - niektore zasialacze maja cos takiego, niektore nie (trzeba
rozebrac sam zasilacz by to stwierdzic).

To tyle moich pomyslow. Co do zasilania
Pozdrawiam