CD ROM Toshiba - problem

Autor: P.W (p-w_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 21:09:30 MET

Hej
Mam maly problem z napedem CD Toshiba. Mam go juz jakies poltora roku i od j
akiegos czasu potrafi sie dziwnie zachowywac. Otoz przy odtwarzaniu niektory
ch plyt zaczyna warczec jak kosiarka, po czym swieci sie lampka od HDD (dopo
ki CD sie nie zatrzyma) i na koniec wyswietla komunikat: "Blad zapisu na dys
ku C". Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze przy nastepnym starcie kompa ch
ce robic Scandiska z analiza powierzchni.
Moze ktos juz tak mial i wie co z tym zrobic??
Moze chociaz mi powiecie jak wylaczyc takiego natretnego scandiska (tydzien
nie daje zyc - potem zapomina, a test powierzchni trwa bardzo dlugo...)?

Pozdrawiam
Pawel