problem z modemem

Autor: Piotr S. (piopaw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 19:18:07 MET

Co moze byc przyczyna zlego dzialania modemu
mam Zoltrix Spirit i Asmax PCI surfer
moj komp to Abit BH6 i cel450 itd.
spirita mi najczesciej nie wykrywa a jak juz sie uda to przy wybieraniu
numeru wydobywaja sie dziwne odglosy nie przypominajace dodzwaniania sie .
z asmaxem jest inaczej bo wybiera on dobrze ale juz od momentu dzwonienia
moze nastapic zwiecha , najczesciej polaczenie zostanie ustanowione ale po
10 sekundach nastapi zwiecha .
asmax jest nowy i sprawny tak samo jak spirit - u kumpla zadzialal normalnie
zastanawia mnie gdzie tkwi przyczyna czy to wina plyty gl. czy
obudowy(zasilacza) .
Macie jakies sugestie co wymienic w kompie ?