Winda 2000 i Duron

Autor: Paweł Hajto (hajto_at_qwe.ip.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 17:30:26 MET

Hej,

    mam problem. Winda 2000 Prof. chodzi niestabilnie na Duronie 700 i
płycie ECS na VIA. Pamięci - ok, zarówno Linux jaki i w98 nie mają żadnych
problemów, chodzą bez żadnych jaj. Drivery do chipsetu - najświeższe.
    Jeden z objawów to np. przy przełączaniu się z odtwarzającego WinAmpa na
inną aplikację dźwięk zaczyna trzeszczeć. Wracam na WinAmpa - jest ok.
Próbowałem na różnych kartach dźwiękowych, to samo (SB64, AC97). Od czasu do
czasu jakieś nagłe sprawdzanie dysku przy starcie.
    Czy ktoś ma jakieś pomysły? Help!!!

Paweł