Re: Abit-KT7RAID i problemy z wolnym dyskiem

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 16:36:39 MET

> Prawdopodobnie masz jakeis urzadzenie ktore wspoldzili przerwanie z
> kontrolerem raid...

Prawdopodobnie powod jest inny. Powody dla ktorych tak przypuszczam:

Mam konfiguracje podobna (KT7, Duron 700), do tego ibm 45Gb pod hpt. Do tego
cd pod zwyklym kontorlerem (secondary slave - jedyne urzadzenie, nie
zwrocilem uwagi, na zworki).
Podczas przegrywania czegokolwiek z plyty na dysk, procek na 100%, szybkosc
transferu - cd 16X, wiec nie wiem czy transfer ucierpial.
No i teraz wycagnalem cd i podlaczylem w jego miejsce dysk 2gb. Przegrywanie
idzie ok, procek sie nie meczy.

Wniosek. Nie przypuszczam, zeby byl problem z przerwaniami, bo w windzie 2k
nic nie zmienialem.
Nie zwrocilem uwagi na zworki, wiec dysk mogl wejsc jako secondary master,
co moze zmienic troche sytuacje (moze?).

Zadnych dodtkowych sterownikow nie instalowalem. Bios WW.

--
Michal
UIN 3166190