HELP !!! - pad dysku

Autor: Maverick (marekzak_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 16:37:10 MET

Witam!
Mam nadzieje że ktoś mi pomoże !!!
Sprzęt Płyta Abit K7T/RAID Duron 700 HD 40 GB ( pocięty na cztery C,D,E,F )
( D,E,F - logiczne dyski )
1. Zainstalowałem NU 2001
2. Odpaliłem Disk Diktora ( cos pokazał na dysku E i F ) i jak zwykle dałem
OK.
3. Po restarcie ZNIKNĘŁY E i F !!!! ( mam na nich swoje prace )
4. fdisk też ich nie widzi, chociaz miejsca jest ( procenty się zgadzają )

Pytanie : JAK ODZYSKAĆ zawartość E i F !!!

Za pomocą EasyRecover idzyskałem zawartość E ( ufff !!! ) ale nie moge sie
dostać na F

Partitiom Magin ten obszar widzi jako jedna niewykorzystana całość.

Jest jakaś szansa przynajmniej odzyskać dane z F

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Maverick