Odp: Jaki monitor 19"?

Autor: Marcin Bugajski (marcinb_at_max.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 16:21:12 MET

Podam moj przyklad.
W pracy pracuje na studioworks 775 LG a w domu mam Samsunga 750s. Oba
komputery podobne parametry etc.
Musze powiedziec ze Samsung jest duzo lepszy (najgorsze w LG sa
znieksztalcenia na rogach ekranu ktorych mimo wielu opcji nie mozna do konca
zniwelowac). Wszystkie opinie jakie do tej pory slyszalem o monitorach
Samsunga byly pochlebne... poza tym wyzej;))))
Niestety nie moge tego samoego powiedziec o dyskach twardych i cd-romach
Samsunga:(((

pozdroofka

Marcin

Użytkownik Remigiusz Franek <remigiusz.franek_at_hogart.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:92ccb7$kag$1_at_news.tpi.pl...