Re: Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS?????

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 16:16:06 MET

On Wed, 27 Dec 2000, Łukasz Ciszewski wrote:

>+ Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS
>+ Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS
>+
>+ Czy mgłby ktoś łopatologicznie wytłumaczyć o co chodzi

 Widowsy nie załadowały własnych driverów i korzystają z BIOSa
(lub driverów ładowanych w CONFIG.SYS).

>+ i jak sie tego pozbyć?

 Pozwolić/kazać załadować Windowsom własne drivery (32-bit)
do kontrolerów dyskowych.
 Nie pytaj mnie skąd wziąć drivery do *twoich* kontrolerów
dyskowych (na płycie ? dodatkowych ? nawet nie napisałeś co masz !).

>+ Dzieki i Pozdrawiam

 Wzajemnie - Gotfryd
PS: na pocieszenie: SMARTDRV ci tym sposobem działa również
 "pod GUI" -;) (ale załadowany przed !)

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.