Re: Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS?????

Autor: ~ KYS ~ (kys_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 15:36:55 MET

> Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS
> Dysk C używa systemu plikw w trybie MS-DOS
>
> Czy mgłby ktoś łopatologicznie wytłumaczyć o co chodzi i jak sie tego
> pozbyć?

Mialem to jak nie mialem zainstalowanych nowych sterownikow IDE. - strasznie
wolno wszystko z dysku czytal + nie widzial CD-ROM'a...
Wystepuje przede wszystkim (tylko?) na plytach z chipsetem ALI.

Ogolnie chodzi o to, ze win nie widzi dobrze kontrolera IDE i uruchamia go
"tak jak umie" - czyli kiepsko!

Proponuje poszukac po necie sterownikow IDE pod swoja plyte!

ps. blad uruchamiania kontrolera mialem tylko, gdy instalowalem Win98
(pierwsza wersje), jak zainstalowalem 95, a pozniej nakladke 98 to bylo
dobrze... z Win98 SE tez nie mam problemow.

Pozdrawiam
   Krzysiek