Re: Nowy Napster

Autor: spory (micro_at_SoftHome.net)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 15:19:57 MET

On Mon, 25 Dec 2000 18:32:58 +0100, Użytkownik kreślący się jako "Ala
<noshit_at_poland.com>" napisał co następuje:

>Co za idiotyzm: zaznaczam wybrany przeze mnie katalog do zapisywania
>świeżo ściągniętych plików, ten sam co w poprzedniej wersji, a gdy
>potem wracam do Preferences ->Downloading to i tak zaptaszkowane jest
>zawsze D:\program files\napster\my files. A i tak zapisuje
>bezpośrednio na D:\

Prawda, wygląda na to, że Napster zapisuje ściągane pliki w katalogu
głównym partycji, na której zostałt zainstalowany . Czy ktoś zna sposób na
niego aby respektował ustawienia użytkownika?

--
Pozdrawiam,
=-=-=-=-=-=--= Spory waldek