Opłaca się ?

Autor: Zloty (grzegorzgaska_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 14:24:04 MET

Witam wszystkich grupowiczów po świętach.
Postanowiłem wreszcie coś zrobić z moim czteroletnim sprzętem i kupić coś
lepszego. Problem jest jednak taki że mam w kieszeni tylko 1000 pln. Z
ratunkiem (?) przyszedł kumpel i zaoferował kupno następującego zestawu:
Płyta ACORP VIA 100Mhz
Procesor AMD K6-2 450Mhz
Pamięć 64 MB PC100
Grafika RIVA 128 ZX 8MB
Obudowa ATX
On chce za to 850 zeta, ja na sprzęcie się za bardzo nie znam więc nie wiem
czy to rozsądna cena. Proszę o opinie i rady, bo może za 1000 pln można
kupić coś lepszego(chodzi mi o wymienione podzespoły bo reszte zostawiam)

--
Pozdrawiam
Grzegorz