Re: Podsłuch sieci

Autor: Przemyslaw Kaplon (pkaplon_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 13:46:03 MET

Witam!

Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem informację prasową, ale czy nasz kochany
rząd naprawdę chce zmusić providerów do podsłuchiwania, nagrywania i
archiwizowania całego ruchu w sieci, bo a nóż widelec ktoś robi coś
niezgodnego z prawem???
Kolejnym logicznym posunięciem byłoby zmuszenie tepsy i pozostałych
operatorów ( w tym komórkowców) do nagrywania i archiwizowania wszystkich
rozmów (przecież przestępcy tą drogą kontaktują się ze sobą). Myślę że
celowe byłoby również skłonienie poczty do kserowania lub mikrofilmowania
(najlepiej w kolorze) wszystkich listów, dokumentów a nawet kartek z
życzeniami (oczywiście obustronnie).
Tylko kto za to wszytko ostatecznie zapłaci? Pan zapłaci, Pani zapłaci,
społeczeństwo!

Pozdrowienia

Przemek