Re: Abit'y i problemy

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 12:00:35 MET

From: "Zader" <zader_at_poczta.onet.pl>

> Witam
> Mam maly problem z dwoma pecetami zlozonymi na Abitach.
> Najpierw opisuje problem bo jest on identyczny dla obu zestawow:
> Po wyłączeniu komputera (nie restarcie) i ponownym włączeniu
system
> odpala scandisk'a a nastepnie informuje ze nastapil blad we rejestrach i
> nastepuje odtwarzanie rejestru z kopii zapasowej.
> Niestety nie pomaga manipulowanie opcja WYLACZ SZYBKIE ZAMYKANIE
> SYSTEMU.

[...]
> Moze wiec ktos ma jakies pomysly ??? Bede wdzieczny za wszelkie sugestje,
no
> bo przeciez Abit to nie zla plyta.

dobra to na jest jesli chodzi o szybkosc, wydajnosc i innowacje ale jak
mowimy
o stabilnosci i bez awaryjnosci to juz inna bajka (bea wzgledu na to ze
jakisc Zdzisiu
napisze ze ma abita i mial zawsze i zawsze mu dobrze chodzil ehhhhh....)

juz sie spooktakalem z takim problemem nie raz na abitach tylko w parze mu
szedla problem
ze stabilana praca plyty (bez podkrecania procka oczywiscie)

ale nie musi to oczywiscie wina plyty moze sprzet sie ze soba klucic
spruboj zainstalowac golego wina bez zadnych sterownikow i zobacz jak wtedy
bedzie chodzil
poprzekladaj czesci (pamiatke, procek i reszte z z dobrego zestawu) to moze
znajdziesz co jeest padniete
potestuj programem do testowania pamieci pamiatke moze ona sie sypie
(dosdiag albo bcmdiagnostki
lub inny)

powodzenia

--